
Terminarz rekrutacji:
do 18 lutego – przesłanie mailem kompletnej dokumentacji do koordynatora programu Erasmus+
26 lutego – ogłoszenie przez Koordynatora wyników rekrutacji drogą mailową i przyznanie Studentowi miejsca wyjazdowego w USOSweb. Student uzupełnia dane w USOS i zatwierdza je. W późniejszym czasie Biuro Współpracy Międzynarodowej (BWM) generuje link do aplikacji w bazie BWM https://international-applications.uni.wroc.pl/ i przesyła go studentowi drogą mailową.
1 marca – zakończenie rekrutacji.
Dokumenty potrzebne w rekrutacji:
- CV
- Zaświadczenie z dziekanatu o średniej ocen z toku studiów (na danym poziomie studiów). Można je uzyskać zwracając się do Dziekanatu mailowo z prośbą o wystawienie go w formacie PDF: https://wns.uwr.edu.pl/studenci/pracownicy-dziekanatu/?mod=Dziekanat&query=Pracownicy-dziekanatu
- Oświadczenie dotyczące wcześniejszych wyjazdów (tzw. kapitał mobilności). Do pobrania tu: Oswiadczenie-dot-kapitalu_PL_Wzor (DOCX / 14.10 kb)
- List motywacyjny zawierający uzasadnienie wyjazdu. Należy w nim wskazać 5 uczelni zagranicznych w kolejności rankingowej oraz planowany semestr wyjazdu.
- Kserokopia certyfikatu językowego (jeśli Student nie uczestniczy w rozmowie kwalifikacyjnej).
Rekrutacja odbywa się w formie online. Kompletną dokumentację należy przesłać w JEDNYM mailu na adres koordynatora: tomasz.waskiel2@uwr.edu.pl wpisując w tytule maila dane studenta według wzoru: ERASMUS_IMIĘ_NAZWISKO.